Vaak Gestelde Vragen

FACTURATIE EN ACCOUNT KWESTIES

Hoe reset ik mijn wachtwoord?

Klik op de inlogpagina (icoon in menu) op Wachtwoord Vergeten, voer het e-mailadres in dat aan uw account is gekoppeld en klik op Vraag wachtwoordherstel. De instructie-e-mail komt binnenkort in uw inbox terecht. Klik in de instructie-e-mail op Wachtwoord Instellen en u wordt doorverwezen om een ​​nieuw wachtwoord te selecteren voordat u wordt omgeleid naar de cataloguspagina.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Eenmaal aangemeld bij uw account, kunt u uw wachtwoord wijzigen door op Mijn ACCOUNT te klikken in het bovenste navigatiemenu. Selecteer Accountgegevens en werk uw wachtwoord bij.

Hoe update ik mijn betaal informatie?

Eenmaal aangemeld bij uw account, kunt u uw factureringsgegevens bijwerken door op Mijn ACCOUNT te klikken in het bovenste navigatiemenu. Selecteer Betaalmethodes en werk uw betaalmethodes bij.

Hoe stop ik mijn doorlopend lidmaatschap?

Eenmaal aangemeld bij uw account, kunt u uw terugkerende abonnement annuleren door op Mijn ACCOUNT te klikken in het bovenste navigatiemenu. Selecteer Lidmaatschappen en klik op Annuleren van uw KIJK ONBEPERKT lidmaatschap. Uw lidmaatschap wordt geannuleerd en uw toegang wordt verwijderd aan het einde van uw huidige betalingsperiode. Let op! Mocht u annuleren nadat de ingangsdatum van de nieuwe periode al is gestart dan wordt de lopende periode gefactureerd. U kunt op elk moment annuleren, het doorlopende lidmaatschap stopt aan het einde van de periode automatisch. Annuleren van uw klantregistratie stopt het lidmaatschap niet.

Mijn credit card is geweigerd.  Wat betekent dit?

Veel creditcards / betaalpassen hebben online aankoopbeperkingen. Als uw kaart wordt geweigerd, neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij om hen te laten weten dat de aankoop die u wilt doen geldig is. Bepaalde creditcards / betaalpassen staan ​​ook geen periodieke abonnementsfacturering toe en kunnen daarom worden geweigerd.

VRAGEN OVER AFSPELEN

Mijn video’s spelen niet vloeiend af. Hoe los ik dit op?

Het afspelen van video is afhankelijk van verschillende factoren. Om je afspeelervaring te verbeteren, moet je zorgen voor een snelle, stabiele internetverbinding. We raden aan de meest recente versie van Chrome, Firefox of Safari te gebruiken. U kunt afspeelproblemen ondervinden met verouderde apparaten en browsers.

Kan ik kijken naar video’s via Chromecast en AirPlay?

Ja! Zowel Chromecast als Airplay zijn compatibel met onze site. Chromecast is alleen te gebruiken met ‘Mirror Device’. Zoek het Chromecast-pictogram in de rechterbenedenhoek van de video die je wilt casten. Klik op het pictogram en selecteer de juiste Chromecast in de pop-up in je browser.

Om AirPlay te gebruiken: Open de video op uw Apple-apparaat en klik op het AirPlay-pictogram in de linkerbenedenhoek.

Kan ik video’s kijken op TV zonder gebruik van een app?

Ja. Door uw laptop rechtstreeks op uw tv aan te sluiten met een HDMI-kabel, kunt u video’s van onze site op uw tv bekijken

Kan ik video’s op mijn smartphone of tablet kijken zonder gebruik van een app?

Ja. Onze website past zich aan aan telefoon- en tabletbrowsers, zodat u onze inhoud overal kunt bekijken!

Welke browsers worden ondersteund?

Hoewel we aanbevelen om de nieuwste versie van Google Chrome te gebruiken, ondersteunen we ook de Firefox- en Safari-browser die de afgelopen vijf jaar zijn uitgebracht. U kunt afspeelproblemen ondervinden wanneer u een verouderde browser of een andere versie van Internet Explorer gebruikt.

Ik heb meer hulp nodig

Maak een ticket aan op de ‘mijn ACCOUNT‘-pagina bij je actieve lidmaatschap. 

Stuur ons een e-mail met uw volledige naam, het e-mailadres dat u voor uw account heeft gebruikt en een beschrijving van de problemen die u ondervindt naar onlineyoga@yogaplaza.nl en een van onze teamleden kan u verder helpen.